21 maj 2005

Kak zahaklati kako babo? (by Batate)

Tak je, mam eni problem pa se tu obračam na vas, da mi pomagate. Sn čisto vreji ded, sigurno pravi za skoro vsako, samo je problem, ker babe nea razmišljajo logično pa si zmirom napačne dede izberejo. Vse druge razen mene. Da samo povem na kratko, kak je to pri meni izgledalo: Ko sn bil mali, še v vrtcu, so me babe samo ščipale pa teple pa špilale pepčka z mano. To niti ni bilo tak grozno, ker takrat še nisem vedo, za kaj se tičeka lahka še uporabi poleg lulanja, samo jezil sem se na njih. Pa te sn prišo v osnovno šolo pa sn se zacopal v eno sošolko, samo je bilo takrat tako obdobje, ko smo se v razredi samo prepirali pa ščipali pa vsi so tak fejst pupam nagajali, da so one vse pobe sovražile (tui mene) pa se samo med sabo družile. Ma te ko smo bili pa vsi malo starejši (kaki 7. razred je to bil) pa je še babe začelo razganjat pa bi se takrat že dalo kero dobit, ma to je šele bila štala, vam povem, so vse padale na Jasona Donovana pa New Kids on the Block pa one znane pevce, mi smo pa mogli pa drkati. Pa te so kasneje še prišli Kelly Family pa so vse palile na onega Angela pa Paddyja, ma še meni ko sn se na kmetih rodil, sta se onadva taka kmeta zdela. Ampak one pa vse ko nore krave na njihov koncert v Ljubljano... One ta bolj normalne, kere pa se niso zacopale v pevce pa filmske zvezde a lá David Hasselhoff so si pa poiskale starejše jebače, keri so že čez srednjo šolo bili pa motorje vozili, mi biciklisti pa pešaki smo pa drkat mogli. Fsaj triceps sn si okrepil takrat. Pa sn si tak reko da ko bom pa jaz velki, bom pa jaz one mlade srednješolke dobo, ma sn se vštel, so takrat pa prišli ibermodeli z hudimi avti pa jim jaz s svojim Fičekom nisem mogo konkurirat, ma še na drag ne bi mogo iti z njim, ko fejt v levo cuka pa bi me vun s piste odneslo no pa pustimo to, zaj ko sn že skoro 30 stari, se je pa svet spremenil pa zaj bi vse rade neke mlade jebače pa Chippendalese, pa onega pederskega Briana iz Moških zadev, jaz pa kar nisn več dobri pa spet morem drkat. Saj nea rečem, se da kero bolj mlado pa pijano nahecat, da mam velkega (čeprav mam bolj malega) pa to še nekako rata, samo jaz si zaj želim eno bolj resno babo, kera bi me iskreno ljubila, mi kuhala pa prala pa pivo nosila, ko pa bi fuzbal gledo pa nea bi tečnarila. Samo ko dans nobena tega nebi delala, samo nekaj bi rade sexale kar 3x na teden ali še več ma daj pa da še skup pade človek od napora, nena pa bi one še kaj zram skuhale ali pa kdaj bajto pospravile. Me zanima, če ma keri tu gori še take probleme, da se zmirom keri drugi najdejo pa mu vse babe odpejlejo? Pa kak ste to rešili, kak ste kero nahecali, da ste pa vi oni sanjski moški s POP TV? Za zmirom vaš, Batate (iz MobiSUX foruma)

Ni komentarjev: