19 junij 2005

Verižna pisma

Zdravo, jaz sem Janez in trpim za groznimi občutki krivde, ker ne pošiljam naprej 50 milijard zafukanih verižnih pisem, ki mi jih pošljejo ljudje, ki dejansko verjamejo, da bodo s tem neki šest letni punčki iz Albanije z joško na čelu pomagali zbrati dovolj denarja, da si jo da kirurško odstranit, preden jo njeni kmetavzarski starši prodajo potujočemu cirkusu. Ali resno verjamete, da bo Bill Gates dal vam in vsem ki jim pošljete ''njegov'' E-mail, 1000 dolarjev??? Ali ste res tako neumni? ''Oooo, poglej, če grem do konca tega mail-a in si zaželim željo, bom jutri pokavsal prvo manekenko, ki mi prav jutri prekrižala pot!'' Kakšen kup dreka!!! Mogoče bodo ponoči k meni prišli hudobni škrati verižnih pisem in me posiljevali v spanju, ker nisem naprej poslal verižnega pisma, ki ga je prvi poslal Peter leta 5 našega štetja in je prišlo, k nam z prvimi misijonarji preko morja! Kurc jih gleda!!! Če že nameravate kaj ''poslat naprej'', mi pošljite vsaj kaj približno zabavnega. Videl sem že vse tiste: ''pošlji to desetim svojim najbližjim prijateljem, in ta ubog, pomilovanja vredna človek, bo čudežno dobil par tolarjev od nekega vsevedneža, če se to pismo pošlje devetdesetkrat!'' Pa dol mi visi!!! Pokažite malo inteligence in razmislite k čemu dejansko prispevate, ko pošiljate takšna verižna pisma. Najverjetneje zgolj k vaši lastni nepopularnosti. In bistvo; če prejmete verižno pismo, ki vam grozi da boste nesrečni ali nepofukani do smrti, ga zbrišite. Če je smešno ga pošljite naprej. Ne razkurite folka, z nepotrebnim deljenjem občutka krivde, ker ne pošiljajo naprej verižna pisma o gobavcu iz Afrike, ki nima zob in je privezan na rit mrtvega slona že 27 let in čigar edino odrešenje so tisti tolarčki, ki bi jih prejel, če bi poslali naprej to verižno pismo. Zdaj pa pošljite to vsem, ki jih poznate! Drugače se bo jutri vaše spodnje perilo spreobrnilo v mesojedo in zaužilo vaše genitalije. Lep pozdrav. P.S. Pošljite mi jurja!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

js bi najraj poslala jurja, ker sm se nasmejala za dva. :)

Anonimni pravi ...

hahahahahaha